reede, 18. september 2015

Horvaatia 18.-23.09.15 Rijeka magala

Lendasin hilissuvel lõunasse, et leida lõpuks ometi soe suvi - ja siin see oligi. Paraku - kuum oli vaid esimene õhtu, järgmistel päevadel tõmmati sooja veidi koomale, ilmselt saadi kuskilt signaal, et põhjamaalt on lennukitäis rahvast saabunud.

Saabudes ei jõudnud mõttes ära ohkida, kui ilus mägine ja tuledes kõik on. Päevavalges polnud kaugeltki mitte enam nii ilus.

Lennujaamas üllatati kõigepealt sellega, et SEB VISA ei toiminud, aparaat ütles, et minu bank refuse'b mulle raha anda. Aitas, nagu alati, Belgia panga MASTERCARD.

Öömaja otsing polnud lihtne. Leidsin mingid onklid kuskilt keldrist õltsi ja kaartide tagant - neilt saingi endale toa :D Miskipärast pandi mind magama rohkem nagu kolikambrisse.


pesemiseruum oli ka rämpsu täis, järgmine päev oli aga kõik ilusti koristatud

köögi-söögiruum

teine vannituba - mullivanniga muide ;)

korralik magamistuba

suht korralik teine tuba

kah üsna korralik kolmas tuba

lubatud merevaade

elutuba

hommikune merevaade, see kajakas oli peaaegu igal hommikul omal kohal

Lahe oli see, et kõik need viis ööpäeva olin ma seal üksinda. Tegu oli suure nelja magamistoaga korteriga - ja see kõik oli minu päralt. Magasin ikka seal kolikambris, aga pole ju vahet. Mullivann oli täitsa kasutuskõlbulik - kuigi mõni õhtu oli unustatud boiler sisse lülitada ja üldse andis see pisut vähe sooja vett korraga välja.

Tegelikult ei kaeba ma millegi üle, sain selle korteri ju 27eur eest ööpäevas. Lisaks hommikune võileib. Asukoht oli selles mõttes suurepärane, et bussiliiklus kesklinnaga oli ülimalt tihe ja kesklinna oli pisut üle kilomeetri. 


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar