esmaspäev, 7. september 2015

Berliin 07.09.2015

Seiklus hostelis jätkus. Kõik ärkasid öösel 3:30, kui tuppa sisenes keegi naine koos tüübiga hotelli administratsioonist. Selgus, et mina olen kurja juur, sest mina magan vales voodis. Aga ma magasin ju sellepärast vales voodis, et keegi teine magas minu voodis. See keegi teine oli muidugi alles diskol. Tükk aega jaurati, taheti, et ma kohe õigesse voodisse koliks, aga siiski lõpuks lepiti, et seda võib teha järgmisel päeval. Hämmastav oli see, et see tegelane oli päeval minu voodis magamas käinud, oma asju sinna vedelema jätnud, tarbinud minu käterätti ja minu vooluadaptereid ja mitte polnud märganud, et keegi juba seal voodis pesitseb. Aga oli vaja kõik öösel ülesse peksta - kuigi oleks võinud asja hommikul klaarida ja magada vabas voodis. Hommikul ärgates pani aga üle kõige hämmastama see, et see tegelane magas selles voodis, mis oli ametlikult minu ja mis oli juba hõivatud, see noor tibi aga oli kolinud vabasse voodisse. Kogu lugu viskas ikka väga üle.
Niimoodi ma siis hommikusöögilauas kolasin natukene booking.com'is ning bronnisin endale hoopis teise pesa, mis sai lennujaamale lähemale ja millega ma väga rahule jäin. Seega, loo moraal: hoidke eemale One80 hostelist!

Hommik algas vihmaga ja seda jätkus umbes kahe-kolmeni.

need värvilised poisid on lahedad :)

siit jäi paraku aare leidmata, objekt oli väga rohelissekasvanud



Berliini kõige muljetavaldama ehitis, minu jaoks

selle sees on ilus suur karp :)


tundub, et paat on ära võrgutatud

mittekuiv aga roheline linn

selle värvilise maja juurest ei leidnud :( vihma kallas ka roppu moodi

elektripuudust kindlasti ei ole, kell on umbes keskpäev


elektrit jätkub, kell on umbes pool kaks

Järgneb SPOILER! Silmad kinni, keri edasi, kui ei taha näha.





Ja jälle SPOILER 2 pildil! Püsivad seal ikka asjad ilusti nii avalikes ja käidavates kohtades.








Naf-Naf on koos logiraamatuga torru roninud

Ja jälle SPOILER ja lausa mitu!

Katki natukene, igatahes imelik.

Seda telefoniputkat puu otsast püüdma ei hakanud.




väga roheline

jurakas seen kõrgel puu otsas

redelpuu, õõnsus oli niimoodi oksi täis kasvanud maani välja

miilits ei tahtnud mind aidata linnupesa puu otsast allatoomisel


juutide kivid


Ja lõpuks ometi elamispaik, millega võis väga rahule jääda: http://www.mainstationhostel.de/en/




vaade aknast

Enne magamaminekut proovisin hämaras veel midagi leida. Evil nano-sid kaevude küljest paraku leida ei õnnestunud. Seeeeest oli seal konnaporri.


... ja veel terve kapitäis luku taga :D

Hommikul tõi AirBaltic jälle meeldivalt tagasi ebameeldivasse paduvihmasesse Tallinnasse. Berliini aardeid otsima ja üldse tasub aga ikka minna :)

Kõige lõpuks vabandan fotkite kvaliteedi pärast, objektiivi läätsel on kaaps, vahetan läätse lähiajal ja siis saab ehk jälle normaalseid pilte ka.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar