laupäev, 5. september 2015

Berliin 04.-05.09.2015

AirBaltic tõi mind väga mõnusalt reede õhtul peale tööd pagulastemaa pealinna kohale. TXL buss tõi jälle ilusti Alexi platsi juurde, kus oli vaid veidi jala astuda. Aga ma veel ei teadnud, mis mind ees ootab.
Bookitud ja makstud oli Single Room One80 hostelis koos hommikusöögiga. Juba fuajees oli nagu sipelgapesa. Tegelane leti taga mu voutšerisse ei süvenenud ja saatis mu 8sse segadormi. Loomulikult keerasin ukselt ringi ja tulin oma tuba nõudma. Siis võeti kapist voutser, uuriti veidi ja anti kolleegile edasi öeldes, et on probleem. Nimelt neil ei olevatki single room'e. Muidugi, kuna maja oli puupüsti pubekaid täis, sest kõrval toimus mingi tähtis disko sel nädalavahetusel, siis ei olnud anda muud, kui 6-ses dormis voodikoht. Nojah, ok, kus ma õhtu hilja enam otsin ja eks peab kunagi ka dormis ööbimist proovima ja vast pole hullu. Siis ma veel ei teadnud, et on ikka küll.
Tuppa sisenedes selgus, et üks preili on minu nr-ga aseme hõivanud. Ma võtsin siis järgmise vaba aseme. Viskasin oma kola sinna ja läksin tegin esimese väikese aardetiiru. Muuseas jäi fotoka ette Telespargel allpoololevatel piltidel. Leitud sai 4 aaret ja juba siis olin Berliini aaretest positiivselt üllatunud.



Hostelisse tagasi saabusin siis, kui noorim põlvkond oli just oma päeva alustanud ja diskole läinud. Logisin ja lobisesin skaibis, teised nohistasid ka omaette ja ei olnudki midagi hullu. Küll aga tuli tänavalt jube liikluslärm, mis mind kindlasti häirinud oleks, kui ma poleks end ära väsitanud eelnevalt nagu tavaliselt. Millega aga hosteli lugu lõpeb, saab teada järgmise blogi alguses.

Hommikul jätkasin skoorimist. Juba esimene asi hämmastas - keset selliste suurte majadega elurajooni püsib selline asi, just sealsamas selle maja akende all.






siin Telespargeli aardevalvur, tegi hästi oma tööd



Järgneb SPOILER, pane silmad kinni ja keri edasi, kui ei taha näha.



Marx ja Engels ning Mihkel Raud neid uurimas.  Olin öösel pimedas neid tegelasi ikka üksjagu kabistanud :P






lahe uks :D


no ei ole sel sillal tabalukke, ei ole!




vorstimuuseumi sõiduk

Checkpoint Charlie, siit algas Ameerika


Järgneb jälle SPOILER!



fotosüüdistus täiesti tahtmatult
ja juba lõppeski suudlemine





paljuuuu trabisid

ei märka siin keegi aaret, ega ju

lahedad fooripoisid


kuulus kaelkirjak, mis tuleb juppideks võtta, võite juba alustada kodutööd

otsib või lihtsalt väike vandaal?

Sony Center Potstami platsil


Päris lahe veeshow:







hommikvõimlemine algab nüüd ja kohe!
kui ma kõrvalolevast Starbucksi uksest sisse astusin, tegi paarike parasjagu selle tervisesportlasega siivutuid pilte

minu kohv ja Berliini müür



vahva, et Berliinis selliseid mälestusmärke veel näha saab

Saksamaa, EL ja CCCP

väga tähtis maja, võiks öelda, et tähtsaim

justnagu NATO maja

botaanikaaed augus

rongijaam

istusin kõrval pingil ja logisin

sinine tunnel


staadioni tagant kaugelt paistab TeleSpargel

See on pronksist kuju muide. Google translate ütleb nii:
Monument "Mahajäetud ruum" oli kavandatud 1991. aastal kujur Karl Biedermann ja maastikuarhitekt Eva Butzmann ehitatud 1996. aastal ja valatud pronksi. Koosneb alusplaati, mis kujutab endast põranda ja laua ja kaks tooli, millest üks on langenud. Monument mälestab küüditamise paljud juudid ait ala perioodil natsionaalsotsialism Saksamaal.

uus Odessa
ja vana CCCP

Lõpuks sattusin aga ägedasse vanasse üsna mahajäetud surnuaeda, kus tunne oli nagu oleks tõepoolest sattunud kolefilmi. Lõpuks selgus, et aare on vististi ka hoopis teisel pool aeda, aga väljapääse on vaid 1. Oli juba hämar ja tõesti creepy koht.










ainus hooldatud haud

Kuigi oli tunne, et see ainus värav on ilmselt juba krigisedes kinni kukkunud, siiski õnnestus välja saada ja ümber surnuaia aardepaigani jalutada.

bensuhinnad on kõrgel

No ei leidnud ma sealt aaret :( Aga pimedaks kiskus ning aeg oli metsast välja saada.
Leidsin veel mõned asjad, otsisin Alexi platsilt KFC, et midagi lõpuks ka süüa saada, jalutasin hostelisse ja jäin pahaaimamata varsti väsinuna magama.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar