pühapäev, 21. juuni 2015

Soignies 21.06.15

Eelmistel päevadel mahamarsitud tundide ja kilomeetrite tõttu oli igal õhtul tunne nagu oleks NKT matkal. Ainult et muidugi ma sain vahepeal istuda ka, rongis ja bussis näiteks. Sel päeval võtsin natuke kergemalt ja arvatavasti üle 10km ei kõndinud. Lahked majutajad läksid ise Pairi Daiza'sse, mis on kõige ägedam loomaaaed, mida ma üldse kunagi külastanud olen - ja viskasid mind tee peal autost välja asulas nimega Soignies.

Pargis sain teada, mismoodi tuleb trenni teha.

No ei midagi erilist, aga tavaline nunnu Valloonia linnake.


Ka katedraal päris kena, nagu nad siin ikka on.











Jaa, kirikutesse tuleb sisse piiluda. Vähemalt oma lapsele olen ma vististi suutnud seda õpetada, vähemalt seda.


lemmik-kuusk :)

sattusin maale, küll on ilus




Õujeee, Atomium :o Mismõttes nagu - lehmad ja Atomium ja nii väike :D



Hoopiski selle kabeli katuse all oleva aarde tõttu sattusin seda Atomiumi kaema




Tagasi linnas. Pidin sealt neid horisontaalseid asju loendama.

ja siit trelle

lõpp viis mind era-loomaaia juurde




Sõitsime tagasi Brüsselisse, Tervureni ristmikul ootasid meid suured teod :)



Korterikaaslane makro formaadis, reaalsuses 5cm või nats rohkem. Tavalised Belgia koduloomad.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar