laupäev, 20. juuni 2015

Gent ja Brugge 20.06.2015

Sel päeval oli soodne rongisõit ja nii ma sattusingi üle hulga aja Genti ja Brüggesse. Esmalt siis Genti.

hm see järgmine v? kas eestlased on lähedal :o PÕGENEDA!!!!

jalutasin linnast välja üht aaret korjama ja tuvastasin rattateel 2D jänese

ei pakutud siin küll kohvi, oli mõnus vaikne jalutada

aardes olid mingid kommid nagu, sõin ka, olen elus



üks kena maja Gentis, ma ei mäleta, mis

Gravensteen, ämblikuvõrk on kadunud :(

poes on mõned õlled

üritasin siin teha WhereIGo'd, aga selle koera juurest edasi ei saanud :(


Kristjan, Sina oma Ducatiga siin?









täitsa vaba tundub see kinnisvara kenas kohas


üks uus asi ka siin




Vahepeal räägin ühest huvitavast geokogemusest ka. Otsisin üht topsi ega ei leidnud kuidagi. Mugud ka ümberringi. Lugesin logidest siis, et kodutu aitab. Ühel hetkel märkasingi üle tee vedelemas kodutut, kes mulle lahkelt viipas. Ja siis ta näitas mulle kohta, kuhu olin ise ka korduvalt vaadanud, aga zoom oli lihtsalt veidi vale. Andsin talle peotäie münte ja mõlemad olid õnnelikud. Milline suurepärane bisnis plän!!! Kui ma peaks ka kunagi kodutuks jääma, siis läen istun kuskile keset Berliini näiteks mõne väga külastatava, aga mitte lihtsalt leitava aarde juurde ja nii ma miljonäriks saangi! Õigupoolest - miks oodata üldse?!








Genti katedraalis, mis on minumeelest üks vingemaid üldse (samas nimekirjas oleks veel ka Vatikan, Sagrada Familia ja ehk ka Antwerpen ning õigeusu suuremad kirikud üleüldiselt), ei tohi pildistada. Aga enne silti salaja saab natuke klõpsida küll.








Mingi uus imehoone on tekkinud. Misiganes  :)



hämmastav on see, et seda kella ma ka varem näinud ei ole


raekoda






Genti kenamaid vaateid


ja vanimad hoooned


uuemat ka


Küll on ikka ilus linn :)
Ka raudteejaama ilusaid pilte ei olnud ma varem märganud. Mis ma olen seal käinud varem - 50 korda näiteks ....????




Sõitsin siis edasi Brügge'sse.











mingi lahe laste mängumaja kiriku kõrvale tehtud 



Bellfry


see viimane pilt on nüüd küll Brüssel Centraalis tehtud :) Ma ka seda ei olnud varem näinud.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar