reede, 22. aprill 2016

Kevad 22.-23.04.16

Esimene päev soojenduseks käisin kõigepealt töölt läbi. Viisin näljastele süüa ehk muhu leiba :P Natuke jutlesin niisama. Siis tuli aga minna õue imeilusat ilma nautima. Võtsin esmalt ette paar aaret kohe töökoha lähedal. Pildid ilusast jalutuskäigust ja ilusast õitsvast kevadisest Belgiast :) Umbes 25 kraadi sooja pole ju paha :P






Toyota keskus lennujaamast linna viiva maantee ääres

töökoha uus maja paistab puude tagant 
... ja edasi trellide tagant 



tänu aardele sain teada, et Everes on tuulik
üldse ma paljusid asju alles praegu avastan, 
kuigi ka varem ma liikusin ringi ehk isegi keskmisest rohkem 


vot siia me kõik pöördumegi nüüd ja edaspidi

pildid lihtsalt ilusast linnast: 



sellesama toru küljest varastati mu jalgratas kunagi

kõik eestlased Carrefouri ostlema!

maja paistab alles läbi ja juba see Julien kuseb seal :P

sain kaks sõpra, kes ei tahtnud mind tükk aega maha jätta

rooooosa igas suunas 


lätlased veel paanikas polegi


Georges Henri park, olen siit palju kordi möödunud, aga alles nüüd piilusin sisse
et aardega jäi eikuidagi, tuleb veel minna


vahva nano :)





Sellega siis saigi esimene päev otsa.

Järgmisel hommikul käisin oma aaret hooldamas kõigepealt.

metrooga on siis nii

Üldse on metrooga tõepoolest nii, et maa alla lastakse vaid üksikutest kohtadest, on kas lindid ees või püssidega tüübid passivad. Lisab turvalisust, aga on ebamugav. Aga mis teha :(

üks mees sai nobeli preemia Leopoldi lossi teemal

Leopoldi pargi aare tuli ka lõpuks leida

palju lapsi


väga palju lapsi

otsisin mis ma otsisin - ei leidnud - tegin vaid mõned pildid



neid olen ma varem vaid muuseumis näinud 

tuli loendada Esid

turistid kohustuslikke pilte tegemas


õujee, soe ja värske - ja täitis kõhtu terveks päevaks :)

äge maja - ja aare on ka siin ;) 

põnevad tänavasildid

seda sain ma ka alles nüüd teada, et siin on Brüsseli väikseim maja
ja sellel on ka oma tänav

mõned kiired pildid ka ilusalt Grande Placelt




teda olen ma ka palju kordi näinud,
aga multiaarde pärast jalutasin veel kord läbi 

:( :( :(














sattusin jälle ühte ennekäimata parki

Ja tänu aardele, mida tegelikult ei leidnud, avastasin veel ühe super vinge pargi 













see pole vist logiraamat


Jette. Ma ei olegi varem käinud. Ei teagi, miks :(




väga lahe aare :) tops torus, teisest otsast võtad korgi ära ja puhud :P

Atomium, mida olen miljard korda pildistanud, seekord liigselt sellega ei punnitanud,
sest vaja oli aare leida ja kinno jõuda 



mida need siin metsas ja veel neljakesi teevad ... neljas on veel kuskil peidus



1 kommentaar: