reede, 14. juuni 2013

Teine nädal

Esmaspäeva kohta pole midagi rääkida. Pärast väsitavat nädalavahetust ...
Teisipäeval läksin uuesti Sermonetasse. Ühe aarde leidsin pika otsimise peale ja teist ikka ei leidnud ja kuna webi vaadates selgus, et ma ikka natukene valest kohast otsisin (lisaks natukene õigemast kohast ka), siis see jääb kripeldama, ja jääbki.

moonid, oliivid, määd, kivid

sinna saaks peita

tegin endast ka pilti, aga eelkõige hiigelnõgestest

Suur vana maja päris suure kivihunniku otsas

katkine kirik - ja aare on ikkagi eemal




postkast vist


siia sai aare - tulge otsima

Kolmapäevast pole ka mitte midagi rääkida. Ja neljapäevast poleks ka olnud, kui mitte lätlane poleks teinud ettepanekut ilma küsimata proovida ratast laenata (millegipärast ei tahetud mulle ratast anda, kui küsisin). Käisime poes ära ja planeerisime bussis kuritegu. Kohale jõudes selgus, et ratast saabki võtta ja nii me mere äärde väntasimegi. Mere ääres panime rattad posti külge lukku ja ujusime pisut - küll oli mõnus - kohalikele ilmselt tundus see talisuplusena. Lätlane, kavalpea, oli mingi saia ja oliivid kaasa võtnud - niisiis väike piknik jalgratta pakiraamil ja tagasi Chiesuolasse. Läks pimedaks ja natuke oli kole neil kitsail teedel vändata, enamus teest oli aga vähemalt valgustatud. Rattad tagastasime ka viisakalt ja samas seisukorras, nagu need enne kasutamist olid.



Lisaks avaldati mulle Baltimaade suurim saladus - ühika taga on mingi puu, mille otsas on imemaitsvad marjad - aga mitte keegi ei söö! Ja olidki! Kui ma homme elus ei ole, siis ärge neid marju sööge! Muidugi ma lubasin pidada Baltimaade suurimat saladust ja puu asukohta ei ütle kellelegi. Kokkuvõttes olen ikka väga tänulik, et mind kuriteole õhutati - muidu ei oleks tänast blogi ja muidu ei oleks ma Vahemerre seekord ujuma saanudki, ja üldse oli tore õhtu!

head marjad - a mis need on?

selle ilusa meetripikkuse kalipso leidsime ühika tagant


ah jaa - käisime lõunal sellises kohas - 10eur eest sai end kasvõi lõhki süüa hiina-jaapani toidust - mugisin sushit nii kuis vähegi mahtus ja muud ka
väga soovitan!

13. kuupäev on mul tavaliselt ikka tavalisest päevast parem!



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar